Sertai program affiliate terbaik di Malaysia

Thursday, January 1, 2015

Strategi Buat Duit Melalui Google Adsense

4:00 PM Posted by mobile262 , , No comments

Asssalamualaikum, selamat bertemu kembali dalam blog myaffiliate, Kali ini saya akan berkongsi tentang 'Apa itu Google Adsense'. Google Adsense ialah medium pengiklanan yang berpusat di New York, Amerika Syarikat dibawah Syarikat Google Inc. Google Adsense semacam nuffnang di Malaysia, yang mana Publisher akan dibayar dalam USD dan sekiranya jumlah terkumpul dalam akaun anda mencecah USD100 maka anda boleh mengeluarkan dalam bentuk cek atau western union.

Bagi saya, saya suka gunakan western union untuk mengeluarkan duit tersebut dan setakat hari ini jumlah yang saya perolehi melalui Adsense lebih dari USD 1,000 dan mungkin di luar sana lebih ramai lagi yang telah berjaya memperolehi puluhan ribu dollar hanya melalui medium pengiklanan Google Adsense.

Bagi Anda yang berminat untuk mengetahui bagaimana untuk buat duit melalui Google Adsense - saya syorkan anda baca informasi ini - Strategi buat duit dengan Adsense . Tips dan panduan yang diberikan akan dapat membuka minda anda dan memberi jalan untuk menghasilkan pendapatan hanya dengan blog atau web.

Bayangkan seorang suri rumah dapat menghasilkan lebih USD600 hanya dengan meletakkan iklan Google Adsense diblog..Dalam tahun baru 2015, pasti akan mencabar dengan kos sara hidup yang tinggi dan cukai barangan gst tak lama lagi, anda mesti melakukan sesuatu untuk menampung bebanan tersebut..kurang-kurang dapat bayar Insuran kereta untuk setahun..dah kira ok..Jom pelajari - Strategi buat duit Google Adsense sekarang !

0 comments:

Post a Comment