Sertai program affiliate terbaik di Malaysia

Wednesday, December 17, 2014

Ingin Tambah Pendapatan dengan Sistem Pasif Income ?

6:54 AM Posted by mobile262 No comments


Bimbang dengan kenaikan harga barang, perkhidmatan, petrol, tarif elektrik dan sebagainya..namun gaji tak pernah naik!!dan keperluan anda semakin bertambah ,, Pening memikirkan tentang perkara ini, menyebabkan ada yang terpaksa melakukan bermacam-macam jenis pekerjaan,,direct selling, jual ais kacang, pasar malam dan sebagainya.. semata-mata nak duit lebih bagi menampung perbelanjaan yang kia meningkat. 

Bayangkan  gaji anda naik sebanyak 5% setahun, manakala kadar inflasi naik sebanyak 3.4% setahun. Banyak faktor yang menyebabkan kenaikan inflasi antaranya, kenaikan harga barang. Megikut kiraan matematik 5-3.4=1.6%, gaji anda hanya naik sebanyak 1.6% setahun. Cukupkah kenaikan gaji sebanyak 1.6% setahun? 

Memahami tentang perkara ini, anda perlu bijak dan orang yang bijak selalunya dapat menyesuaikan diri dengan keadaan dan bijak mencari peluang dan tak ramai yang tahu tentang "Sistem Pasif Income" ini..cuba lihat usahawan internet berjaya seperti Gobala Krisnan, Zamri Nayan, Raja Kamil, Irfan Khairi dan banyak lagi..walaupun mereka tak makan gaji, namun pendapatan mereka cukup stabil..Apa rahsia mereka?

Sudah tentu mereka mengamalkan Sistem Pasif Income/ recurring income. Reccuring income atau dalam bahasa melayunya ialah pendapatan berulang. Senang cerita kita buat sekali, untung berkali-kali. Ada banyak program atau bisnes yang menawarkan pendapatan berulang. Kita promosi sekali dan bulan-bulan berikutnya kita masih dapat komisen selagi mana, servis atau produk yang kita promosikan tadi masih digunakan oleh pelanggan.sebagai contoh insuran, telekomunikasi, prabayar dsb.

Untuk mengetahui dengan terperinci , anda bolehlah mengunjungi sistem pasif income untuk mengetahui langkah dan cara bagaimana..untuk bermula.




0 comments:

Post a Comment