Sertai program affiliate terbaik di Malaysia

Monday, July 14, 2014

Buat Duit Dengan Affiliate Ashadee.com

9:49 AM Posted by mobile262 No comments

Bagi Anda yang belum mengenali Ashadee.com, terlebih dahulu saya ucapkan selamat datang ke my-affiliates.blogspot.com. Program affiliate Ashadee.com merupakan program yang membantu anda menjana pendapatan dengan cara mempromosikan produk-produk yang terdapat di dalam website Ashadee.com kepada penggunjung blog/website anda dan sekiranya terdapat jualan melalui link affiliate yang dibekalkan kepada anda, anda akan menerima komisen berdasarkan jumlah peratusan yang telah ditetapkan oleh setiap vendor.


Di Ashadee ada dua kaedah untuk menjana pendapatan iaitu anda sebagai Publisher ( tugas sebagai mempromosikan barangan jualan) manakala Vendor (anda bertindak sebagai pembekal kepada barangan jualan di Ashadee). Ini secara ringkasnya saya boleh terangkan di sini. 

Untuk menjana pendapatan di Ashadee anda perlu follow salah satu vendor yang ada di Ashadee.com ; Sebagai contoh Teknik Rahsia Pakar Meningkatkan like dari Malaysia (facebookmy) Pakej yang ditawarkan menawarkan 50% komisyen. Sebagai contoh sekiranya jualan pakej tersebut sebanyak RM40 Maka anda akan mendapat komisyen sebanyak RM20. Senangkan.

Untuk mempromosinya pula anda perlu meletakkan link ataupun banner di blog anda dan bagaimana untuk jana lebih pendapatan, saya akan terangkan nanti dalam penulisan saya yang seterusnya..

0 comments:

Post a Comment