Sertai program affiliate terbaik di Malaysia

Monday, July 14, 2014

Sertai Program Affiliate di Malaysia

8:22 AM Posted by mobile262 , No comments

Bagi anda yang masih lagi buntu dan mencari-cari affiliate yang sesuai untuk dijadikan sumber income kedua anda. Terdapat banyak affiliate yang boleh mendatangkan duit untuk anda dan ada yang telah memperolehi ribuan ringgit hanya dengan menjalankan program affiliate di rumah dan di cafe-cafe cyber.

Persoalannya di sini; 

Bagaimana mereka lakukan?  apakah perancangan mereka? dan adakah mereka semua mempunyai pendidikan yang tinggi (dalam bidang IT) untuk membolehkan mereka berjaya!

Jawapannya;

Tidak!, mereka semua adalah seperti anda yang suka melayari internet dan inginkan duit yang banyak dalam poket - hasil dari sumber yang sah dan halal.

Terdapat begitu banyak sekali program affiliate yang ditawarkan hari ini sehinggakan syarikat-syarikat besar memberi peluang kepada semua orang untuk mempromosi barangan mereka dan komisyen akan diberikan sekiranya terdapat jualan hasil dari promosi yang anda lakukan.
Ternyata konsep win-win menguntungkan semua pihak.


Oleh itu rebutlah Peluang yang ada mesti direbut sebelum ianya terlambat.

Antara program affiliate yang boleh anda sertai seperti;

1. Lazada Malaysia
2. GrouponMy
3. Inspirasihana- tudung affiliate
4. Buatcupcake affiliate
5. Bisneskekcoklat affiliate
6.Job di rumah affiliate
7. jersi bola affiliate
8. kaedah jibril affiliate
9. pen digital al-Quran affiliate
10. XOX biz affiliate
11. Irfankhairi affiliate
12.Onedrop perfumes affiliate


Dan banyak lagi affiliate yang boleh anda sertai dan jana pendapatan melalui komisyen hebat yang ditawarkan!. Bagi menyertai program affiliate ini anda hanya perlu daftar untuk mendapat keahlian, seterusnya lakukan promosi dengan menggunakan platform seperti blogger, google plus, twitter, facebook, dan sebagainya.



0 comments:

Post a Comment